Dalintis
Prireikus aukštos kokybės techninės priežiūros, reikalingas interaktyvus keitimasis informacija tarp jūsų prietaisų ir mūsų paslaugų valdymo sistemos.
CS Remote Care teikia moderniausią ryšį nuo vieno įrenginio iki kito (M2M) – nuo bizhub išvesties prietaisų iki Konica Minolta paslaugų organizavimo: nuotoliniu ryšiu persiunčiami visi aktualūs sistemos duomenys realiu laiku, iš anksto pranešama Konica Minolta tarnybai apie neeilinę techninę priežiūrą ar bet kokią kitą reikalingą intervenciją, pvz., siekiant pašalinti techninę problemą.Nuotoliniu ryšiu galima įjungti automatines paslaugas, pvz., eksploatavimui skirtų medžiagų pristatymą, ir atlikti užduotis nuotoliniu būdu, įskaitant tokias paslaugas, kaip programinės aparatinės įrangos atnaujinimą ir prietaiso nustatymą. Per nuotolinio valdymo skydelį nuotoliniu būdu galutiniams naudotojams gali būti teikiamos rekomendacijos ir instrukcijos. Interneto portale taip pat pateikiama grafinė ir naudotojui patogi interneto sąsaja su informacija apie prietaiso būseną ir ataskaitų skyrių.CS Remote Care koncepcija yra Konica Minolta garantija, užtikrinanti maksimalų sistemos prieinamumą. Išėjimo prietaisų prastovos gali būti sutrumpintos iki minimalios trukmės, našumas padidintas, o įprasta techninė priežiūra planuojama pagal naudotojo darbo grafikus.
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings