Privalumai:
Nuolatinis įrenginių stebėjimas ir tikslus sutrikimų diagnozavimas.
Įrenginių sutrikimų, resursinių medžiagų pabaigos pranešimai siunčiami į centrinę sistemą.
Preventyvus serviso inžinieriaus vizitas nepasireiškus sutrikimui ar išsiųstas toneris nepasibaigus resursinėms medžiagoms.
Automatinis tonerio ir eksploatacinių medžiagų pristatymas dar joms nepasibaigus.
Automatinis skaitiklių nuskaitymas.
Visus naujos kartos įrenginius prijungiame prie nuotolinės palaikymo platformos (RSP), užtikrinančios daugiafunkcių spausdinimo įrenginių sklandų veikimą ir saugumą.
Įdiegiamos naujausios mikroprograminės įrangos versijos, saugumo pataisymai.
Nuotoliu galima keisti įrangos nustatymus ir išvengti tam tikrų sutrikimų ar juos sutvarkyti nedelsiant bei planuoti serviso vizitą turint pilną informaciją.
Su šia sistema serviso paslaugas galima teikti „čia ir dabar“, tereikia kliento išmanaus telefono.
Vaizdo ryšiu konsultuojama dėl iškilusios problemos iškart instruktuojant, kaip išspręsti ar pašalinti sutrikimą.
Keypoint Intelligence skyrė Konica Minolta BLI 2023-2024 Pacesetter apdovanojimą nuotolinio aptarnavimo srityje.
dėl Konica Minolta nuotolinių paslaugų biuro spausdinimo įrangai