Naujienos


 

Konica Minolta buvo pripažinta lydere IDC MarketScape ataskaitoje

14. vas. 2024

Konica Minolta buvo pripažinta lydere IDC MarketScape ataskaitoje: Pasaulio tvarumo programos ir paslaugos: 2023 m. spausdinimo įrangos tiekėjų įvertinimas (dok. Nr. US49892223, 2023 m. gruodžio mėn.). IDC MarketScape teigia, kad „Organizacijos turėtų atsižvelgti į Konica Minolta ieškodamos tiekėjo, kuris imasi ryžtingų veiksmų klimato poveikiui mažinimui ir skatindamas klientus tausoti išteklių naudojimą bei tausodamas išteklius savo tiekimo grandinėje".

Komercinės ir pramoninės spaudos prognozės 2024 m. - Konica Minolta įžvalgos

15. saus. 2024

Skaitmeninės spaudos potencialas išlieka augantis.

Konica Minolta įžvalgos dėl etikečių ir pakuočių pramonės prognozių 2024 m.

08. saus. 2024

Pasaulyje, kuriame vyrauja neapibrėžtumas ir kuriame pastebimas pasaulinis spaudos gamybos nuosmukis, džiugina tai, kad skaitmeninės etiketės, pakuotės ir puošybos spauda išlieka perspektyvios.

Konica Minolta išskiria penkias svarbias tendencijas, kurios formuos ir darys įtaką skaitmeninei darbo vietai

06. gruod. 2023

Skaitmeninės darbo vietos nuolatinė raida ir plėtra buvo labai akivaizdi 2023 m. Ji ir toliau vaidina pagrindinį vaidmenį sėkmingai sudarant sąlygas dirbti nuotoliniu būdu, transformuojant šiuolaikinį biurą į geografiškai išsklaidytą, tačiau vieningą erdvę, skatinant hibridinio darbo tendenciją, kurią ir toliau palaiko daugelis verslo sektorių. Skaitmeninei darbo vietai 2024 m. savo įtaką darys ir platesni veiksniai, įskaitant pasaulinę klimato krizę, didėjančią pragyvenimo išlaidų krizę ir...

IDC MarketScape vėl pripažino Konica Minolta pasaulinės spausdinimo transformacijos lydere

17. spal. 2023

Konica Minolta paskelbė, kad IDC MarketScape atliktame tyrime jai suteiktas lyderės vardas: (dok. Nr. US51146523, 2023 m. rugpjūtis). IDC tyrime spausdinimo transformacijos rinka įvertinta taikant IDC MarketScape modelį, pagrįstą standartizuotu parametrų rinkiniu, pagal kurį parengta spausdinimo transformacijos pardavėjų lyginamoji analizė, atsižvelgiant į kiekybinius ir kokybinius aspektus, padedančius pardavėjams sėkmingai veikti šioje pasaulinėje rinkoje. 2020 m. šios rinkos pardavėjų...