Konica Minolta etikečių spaudos pramonės įžvalgos 2021 metams

| 29 gruodžio 2020

Konica Minolta etikečių spaudos pramonės įžvalgos 2021 metams

Kad ir kokią įtaką pandemija turėtų ekonomikai pasauliniu mastu, spaudos pramonė, ypač skaitmeninė etikečių ir pakuočių spaudos pramonė, išliks stipri ir bus neatsiejama kasdienio gyvenimo dalis judant į priekį.


Kaip taisyklė, visos pasaulinio masto krizės paspartina prasidėjusius judėjimus. Ši krizė paspartino judėjimą link automatizacijos sprendimų diegimo, spaudinių užsakymų pateikimo internetu, elektroninių parduotuvių augimą ir nesustabdomą judėjimą link skaitmeninių technologijų.
 
IDC „Vakarų Europos skaitmeninių etikečių ir pakuočių spausdinimo prognozės 2020-2024 metams“ aiškiai nurodo, kad prekinių ženklų savininkai atliks pagrindinį vaidmenį pereinant nuo analoginių sprendimų prie skaitmeninių sprendimų. Tonerinių dažų spausdinimo įranga ir toliau išliks viena iš populiariausių ir pasiekiamiausių prekių. „Skaitmeninė spauda suteikia galimybę prekinių ženklų turėtojams ir etikečių perdirbėjams greitai prisitaikyti prie kintančių užsakovų poreikių. Skaitmeninė spauda taip pat suteikia galimybę prekių ženklų turėtojams optimizuoti savo gamybos ir tiekimo grandines, sumažinti sandėliavimo išlaidas ir atliekas bei greičiau pristatyti savo produktus į rinką.
 

Etikečių perdirbėjai vis dažniau dairosi į skaitmeninės spaudos tiekiamas paslaugas
 
Ataskaitoje pabrėžiama, kad Konica Minolta užėmė 19,1 % rinkos dalies vakarų Europoje tiekiant skaitmeninių etikečių ir pakuočių spausdinimo įrangą bei kuriant pridėtinę vertę 2019 metais. Ši dalis kitais metais tik augs. Ataskaitoje taip pat minima, kad „etikečių ir pakuočių perdirbėjai privalės plėsti savo siūlomų skaitmeninių paslaugų paketą dėl tradicinių ofsetinių spausdintuvų ir fleksografinių spaudos plokščių nuvertėjimo laikui bėgant“.
 
Mūsų pozicija šiuo klausimu – analogiška. Mes taip pat gauname daugybę užklausų iš įprastų spaustuvių dėl perėjimo prie skaitmeninių technologijų. Mes esame puikiai pasirengę sutikti 2021 metais keliamus skaitmeninės spaudos iššūkius, nes mes puikiai suprantame, kad skaitmeninė spauda yra vienintelis sprendimas norint įgalinti mažo ir vidutinio tiražo spaudą per trumpą laiką.
 
Minėtoje IDC ataskaitoje taip pat pabrėžiamas numatomas pardavimų mažėjimas bei Drupa prekybos mugės atidėjimas 2020 metais dėl Covid-19 pandemijos. Nors skaitmeninių etikečių ir spaudos pardavimai per pastaruosius metus vakarų Europoje sumažėjo beveik trečdaliu – iki 200 vienetų. 2024 metais rinkoje tikimasi parduoti apie 450 vienetų, šiek tiek mažesnė prognozė nei prieš pandemijos pradžią.
 
 

Vakarų Europos skaitmeninių etikečių ir pakuočių spausdinimo presų pardavimai 2018–2024 metais – 2020 m. Balandžio mėn. prognozių lyginimas su 2019 m. Birželio mėn. prognozėmis
4 Paveikslas
label-trends.png
 
Pagreitį įgavęs judėjimas link automatizacijos sprendimų diegimo padės užtikrinti visiškai automatizuotus gamybos procesus. Nuo pirmojo iki paskutiniojo žingsnio viską atliks automatizuoti robotai. Šis judėjimas taip pat užtikrins poreikį gamybos įrangai kurti, kuriai valdyti reikės mažesnio skaičiaus tinkamai apmokytų ir įgudusių operatorių.
 
Žvelgiant į priekį, mes galime drąsiai teigti, kad etiketės išliks būtinųjų prekių tiekimo grandinėje, nes jos yra vienintelis būdas informacijai perteikti. Sveikatos, farmacijos, maisto ir gėrimų sektoriai bus tie sektoriai, kurie užtikrins skaitmeninės spaudos augimą ateityje.
 

Skaitmeninių etikečių technologijos vystysis toliau

Skaitmeninių etikečių spausdinimo technologijos ir toliau bandys įsitvirtinti fleksografinės spaudos rinkoje. Po pokalbių su užsakovais, matome, kad etikečių ir pakuočių perdirbėjai turi plėsti savo siūlomų skaitmeninių paslaugų paketą dėl tradicinių ofsetinių spausdintuvų ir fleksografinių spaudos plokščių nuvertėjimo laikui bėgant.
 
Pirmosios pandemijos metu 2020 m. pavasarį, atlikto tyrimo4 rezultatai atskleidė, kad Europoje Konica Minolta AccurioLabel spausdinimo presais spausdintų lapų skaičius, skaičiuojant tiesinius metrus, išaugo iki 150 % 2020 m. kovo mėn. Pandemijos piko metu užfiksuotas kiekis buvo didesnis nei prieš tai buvusiais mėnesiais.
 

Skaitmeninis judėjimas nesustabdomas

Tai rinka, kuri augs tvariai, ypač dėl vykstančių vartotojų elgesio permainų. Vis daugiau darbuotojų dirba iš namų ar regiono buveinių, todėl didėja mažesnio kiekio užsakymų ir asmeninių pasiūlymų skaičius. Vienas iš pavyzdžių, maisto prekyba, kuri perėjo nuo regione veikiančių gamintojų į mažus ūkius. Šis judėjimas tęsis nestabdomas. Todėl etikečių spauda užims itin svarbų vaidmenį artimoje ateityje.
 
Kaip pasaulinis technologijų tiekėjas, sukūręs ir išplėtojęs vietoje tiekiamų paslaugų infrastruktūrą, mes matome itin dideles galimybes judėti į priekį skaitmeninės spaudos rinkoje tiekiant tonerinius ir rašalinius spausdinimo įrangos sprendimus verslo ir pramoninės spaudos rinkose. Etiketės – tai rinka, į kurią įėjome vos prieš keturis metus, tačiau jau spėjome užimti penktadalį rinkos tiekiant spausdinimo įrangą ir kuriant pridėtinę vertę etikečių ir pakuočių spaudos rinkoje.
 
 
Didėjantis vaidmuo interneto erdvėje

Mes taip pat stengsimės padėti rasti sprendimus mūsų vartotojams, nepriklausomai nuo mūsų vietos susitikimo, ar tai būtų toje pačioje patalpoje, ar virtualioje erdvėje. Nors susitikimai akis į akį ir turi tam tikrų privalumų, šių dienų situacija verčia mus visus keltis į virtualią erdvę. Todėl įmonė didins organizuojamų virtualių parodų5 skaičių, kuriose bus galima apžiūrėti siūlomus produktus ir paslaugas virtualioje erdvėje.
 
Pasaulyje veikiant daugiau nei 500 AccurioLabel spausdinimo presų, mes esame įsipareigoję tiekti geriausias įmanomas paslaugas mūsų klientams. Nepaisant visų sunkumų, mes niekada nekeisime savo pagrindinio tikslo – sauga ir sveikata.
 
Daugiau informacijos rasite paspaudę šią nuorodą čia6 arba apsilankę Konica Minolta tinklalapyje.
 
 
IDC „Vakarų Europos skaitmeninių etikečių ir pakuočių spausdinimo prognozės 2020-2024 metams“, Dok. nr. #EUR145503920, 2020 m. balandžio mėn.
IDC „Vakarų Europos skaitmeninių etikečių ir pakuočių spausdinimo įrangos pardavimai bei pridėtinė vertė pagal pardavėją 2019 ($M)“, 11 p. , Dok. nr.  #EUR145503920, 2020 m. balandžio mėn.
IDC „Vakarų Europos skaitmeninių etikečių ir pakuočių spausdinimo prognozės 2020-2024 metams ir skaitmeninių etikečių ir pakuočių spausdinimo įrangos pardavimų prognozių diagrama, 4 pav., Dok. nr. #EUR145503920, 2020 m. balandžio mėn.
 
4 Etikečių svarba – Konica Minolta internetinis tinklapis.
5 Konica Minolta internetinė svetainė – Naujas požiūris į produkto pristatymą.
6 Profesionalios spaudos pradmenys – Konica Minolta Europe internetinė svetainė.


About Konica Minolta Business Solutions Europe

 

Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, based in Langenhagen, Germany, is a wholly owned subsidiary of Konica Minolta Inc., Tokyo, Japan. Konica Minolta enables its clients to champion the digital era: with its unique imaging expertise and data processing capabilities, Konica Minolta creates relevant solutions for its customers and solves issues faced by society. As a provider of comprehensive IT services, Konica Minolta delivers consultancy and services to optimise business processes with workflow automation. The company further offers its customers solutions and managed services in the field of IT infrastructure and IT security as well as cloud environments. With regard to its office printing solutions, "IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment" stated that Konica Minolta is "recognised globally as a leader in print transformation". As a strong partner for the professional printing market, Konica Minolta offers business consulting, state-of-the-art technology and software and has established itself as the production printing market leader for more than a decade in Europe (InfoSource). Its Business Innovation Centre in London and four R & D laboratories in Europe enable Konica Minolta to bring innovation forward by collaborating with its customers as well as academic, industrial and entrepreneurial partners. For its innovative service approach that complements their devices perfectly, Konica Minolta was awarded the prestigious ‘"Buyers Lab PaceSetter Award for Serviceability and Support 2020/2021" by Keypoint Intelligence. Konica Minolta Business Solutions Europe is represented by subsidiaries and distributors in more than 80 countries in Europe, Central Asia, the Middle East and Africa. With approximately 10,000 employees (as of April 2020), Konica Minolta Europe earned net sales of over 2.34 billion in financial year 2019/2020.

 

For more information, please visit http://newsroom.konicaminolta.eu and follow Konica Minolta on Facebook, YouTube and Twitter @KonicaMinoltaEU

 

Terms and product names may be trademarks or registered trademarks of their respective holders and are hereby acknowledged.