GAMYBINĖS SPAUDOS PROGNOZĖS 2022 M.

| 12 sausio 2022

Konica Minolta įžvalgos.

Olafo Lorenzo, "Konica Minolta Business Solutions Europe" Skaitmeninės transformacijos skyriaus generalinio direktoriaus, komentaras.


Profesionali spauda niekada nesulauks tokio dėmesio antraštėse kaip kiti technologijų sektoriai, pavyzdžiui kaip, dirbtinis intelektas (DI) ir daiktų internetas (IOT), tačiau jis ir toliau vystosi kaip veiksminga komunikacijos priemonė.

2022 metais kaip pagrindinius veiksnius matome spartesnį automatizavimą, didesnį pagražinimų (lakavimo, foliavimo) naudojimą ir nuolatinį spaudinių pirkimo internetu augimą bei internetinių parduotuvių plėtrą. Net ir šiais vis dar neregėtais laikais galime drąsiai prognozuoti, kad nesustabdoma tendencija nuo analoginės prie skaitmeninės gamybos tęsis.
 

Spausdinimas yra labai svarbi daugiakanalės komunikacijos dalis
 

Toliau didės paklausa visiškam gamybos procesui nuo pradžios iki pabaigos, naudojant daugiau "viskas viename" sprendimų, taip pat didės gamybos įrenginių, kuriems reikia mažiau ir mažiau kvalifikuotų operatorių, poreikis. Spausdinimas ir toliau bus labai svarbus tarpkanalinės komunikacijos srityje, įskaitant tokias besivystančias sritis kaip robotika, daiktų internetas, dirbtinis intelektas ir mobilieji įrenginiai.

Spausdinimo technologijų evoliucija reiškia, kad jos naudojamos ne tik grafikos ir pakavimo srityse. Vis dažniau ji naudojama tokiose srityse kaip tapetai, laminuota spauda ir dekoras. Rašalinė tekstilė, spausdinimas ant keramikos, spausdinta elektronika, stiklas, automobiliai ir transportas, gyvybės mokslai ir biomedicina - tai sritys, į kurias gali žengti pažangiai mąstantys spaustuvininkai.
 

Pagalba prekių ženklams patenkinti besikeičiančius jų pačių klientų poreikius
 

Prekės ženklai taip pat vis dažniau naudosis skaitmeninėmis priemonėmis, kad užtikrintų didesnį įsitraukimą ir didesnį susidomėjimą savo produktais - ir visa tai darnesnėje aplinkoje. Greitas reagavimas naudojant itin automatizuotas sistemas, gaminančias nedidelius kiekius, yra būdas pasiekti sėkmę, padedantis prekių ženklams patenkinti greitai besikeičiančius savo klientų poreikius.
 

Gamybos supaprastinimas siekiant patenkinti greito reagavimo poreikius
 

Labai svarbu suderinti strategijas ir taktiką su konkurenciją ir klientų lūkesčius veikiančiomis jėgomis, kartu supaprastinant gamybą, kad ji atitiktų greito reagavimo reikalavimus, kuriuos kelia vis išrankesni klientai. Siekiant didesnio pelningumo, programinė įranga taip pat yra labai svarbi sudedamoji dalis.
 

Permąstykite galimybes, naudodami patrauklius etikečių ir pakuočių sprendimus
 

Iš arti matome, kaip prekių ženklų savininkai ieško naujoviškų ir patrauklių spaudos sprendimų komercinėms ir pramoninėms reikmėms. Visame pasaulyje teikiame specializuotą pasaulinę pagalbą vietoje, todėl glaudžiai bendradarbiaujame su savo klientais ir prekių ženklais, laikydamiesi partnerystės principo, ir toliau padedame jiems permąstyti spausdinimo galimybes.
 

Skaitmeninės technologijos įsitvirtina
 

Visos šios tendencijos - tai pavyzdžiai, kodėl skaitmeninė spauda šiuo metu yra laikoma technologija, kurią galima rinktis įvairiose srityse ir įvairiose rinkose. Ši technologija ir toliau įsitvirtins tradicinės spaudos srityje. Komercinės spaustuvės priverstos plėsti skaitmeninės spaudos paslaugų pasiūlą, nes tradicinės ofsetinės / fleksografinės spaudos apimtys ilgainiui mažėja.

Šią temą analizuoja pramonės ekspertai. "Analoginės ir skaitmeninės spaudos transformacija tęsiasi, o Covid-19 pandemija pagreitina pokyčius, nes vis svarbesnis tampa laikas, greita reakcija ir pateikimas klientui", - teigiama Smitherso ataskaitoje "Spausdinimo ateitis iki 2030 m." [1]. "2015 m. skaitmeniniai metodai sudarė 13,3 % pasaulinės spaudos rinkos vertės ir 2,3 % spaudos ploto, daugiausia - grafinių knygų, knygų ir etikečių spausdinimo srityje. Iki 2030 m. skaitmeninių pakuočių sektorius smarkiai išaugs: skaitmeninės pakuotės vertės dalis sudarys 23,1 %, o spausdinimo apimties - 6,3 %. Vertė yra prizas šią technologiją diegiančioms įmonėms".

Skaitmeninė spauda plečiasi daugumoje spaudos ir pelno siekiančios spaudos sričių, taip pat etikečių ir pakuočių srityje. Ataskaitoje [2] pažymima, kad tonerinis spausdinimas ir rašalinis spausdinimas yra įvairių formų, o jų mėnesinis darbo ciklas svyruoja nuo kelių tūkstančių A4 formato egzempliorių per mėnesį iki šimtų milijonų.
 

Besikeičiančios spausdinimo rinkos reikalavimų tenkinimas


Bendrovėje "Konica Minolta" pagrįstai didžiuojamės užimdami 2 vietą pagal 2020 m. Vakarų Europoje užimamą gamybinių pjaustytų lapų spausdintuvų / MFP rinkos dalį - 22,2 %, remiantis IDC ataskaita "Western Europe Production Cutsheet Printer MFP Market Share, Growth Opportunities in Inkjet" [3]. Mūsų pavyzdinis aukščiausios klasės "AccurioPress C14000" [4] spausdina 140 A4 formato puslapių per minutę greičiu išskirtas todėl, kad jis 40 % greitesnis už bet kurį kitą "Konica Minolta" tonerio pagrindu veikiantį įrenginį.

Didelės rašalinės spaudos rinkos galimybės - naujausiose ataskaitose [6] teigiama, kad per penkerius metus iki 2024 m. rašalinės spaudos vertė pasaulyje išaugs 41 mlrd. dolerių iki 118,3 mlrd. dolerių (53 proc.) - lėmė sprendimą pradėti naudoti mūsų "AccurioJet" skaitmeninę spalvotą spalvotą UV rašalinę lakštinę B2+ gamybinę spaudos mašiną.

Nuo oficialaus komercinio pristatymo [7] 2016 m. parodoje "Drupa" ji tapo natūraliu tiltu tarp ofsetinės ir skaitmeninės spaudos.  2020 m. vasarą pristatyta "Konica Minolta AccurioJet KM-1e" (evoliucija), kuri ir toliau padeda skatinti perėjimo nuo ofsetinės prie skaitmeninės spaudos tendencijas.

 

Skaitmeninis puošimas yra pagrindinė augimo varomoji jėga
 

Skaitmeninis puošimas taip pat išlieka pagrindiniu gamybos spaudos rinkos augimo veiksniu ir kartu pelningu būdu spaudos paslaugų teikėjams, komerciniams ir spausdinimo paslaugų tiekejams išsiskirti iš konkurentų. UV taškinis padengimas apibrėžtose srityse gali būti naudojamas siekiant pagerinti keturspalvius skaitmeninius ir ofsetinius atspaudus, suteikiant jiems išskirtinę 3D haptiką.

Tyrimų duomenimis [8], puošybos būdai ir skaitmeninio lakavimo technologijos padeda spaudos paslaugų teikėjams pakelti kūrybiškumą į naują lygmenį - ir padidinti už gaminius imamas priemokas. Viena iš priežasčių gali būti ta, kad pakuotės su specialia spauda ir pagražinimu yra daugiau kaip 46 % kokybiškiau suvokiamos. Be to, pavyzdžiui, folija patobulintos pakuotės padidina patrauklumo rodiklį iki 2,5 karto, palyginti su tokiomis pačiomis pakuotėmis be didelio matomumo patobulinimų. [9]

Būdami pasaulinis technologijų teikėjas, turintis vietinę paslaugų struktūrą, ateinančiais metais  matome dideles skaitmeninio spausdinimo su mūsų tonerio ir rašalinių technologijų galimybes komercinės ir pramoninės spaudos rinkose.

Visi pripažįstame, kad besitęsianti Covid-19 situacija sukėlė precedento neturinčių iššūkių, tačiau asmeniniai susitikimai atsinaujina ir grįžta normalumo jausmas. Tačiau mes ir toliau plėtosime savo veiklą internete, toliau organizuosime ir online renginius, padėsime formuoti idėjas ir verslo perspektyvas savo klientams visais komunikacijos kanalais.

Mes ir toliau įsipareigojame teikti geriausias įmanomas paslaugas visiems savo klientams.