ETIKEČIŲ IR PAKUOČIŲ PRAMONĖS PROGNOZĖS 2022 M.

| 12 sausio 2022

Konica Minolta įžvalgos.

Olafo Lorenzo, "Konica Minolta Business Solutions Europe" Skaitmeninės transformacijos skyriaus generalinio direktoriaus, komentaras


Ateinantys metai siūlo etikečių ir pakuočių gamintojams daug naujų galimybių skaitmeninės spaudos srityje, nes pasaulis, atsigavęs po pandemijos sunkumų, persitvarko ir pereina prie stabilumo laikotarpio.

Praėjo laikai, kai pakuotės ir etiketės buvo kuriamos tik tam, kad būtų naudingos ar praktiškos, kad būtų galima identifikuoti ar apsaugoti prekes ir produktus. Ypač plintant skaitmeninei gamybai, etiketės ir pakuotės dabar yra neatsiejama prekės ženklo kūrimo ir visos pirkimo patirties dalis. Kintamų duomenų ir individualių, pagal užsakymą pritaikytų sprendimų naudojimas atveria kelią paslaugų teikėjams didinti pelno maržas.

 

Skaitmeninės gamybos vertinga rinkodaros priemonė
 

Nuolatinės technologijų naujovės ir toliau leis pakuotei išplėsti tradicinį funkcinį vaidmenį - gabenti ką nors pakuotėje arba etiketėje nurodyti, "kas yra viduje", ir tapti vertinga rinkodaros priemone.  2022 m. tendencijos apims patobulintą apdailą, pavyzdžiui, puošybą, didesnę automatizaciją, spaudos pirkimą internetu ir internetines parduotuves, taip pat, žinoma, nesustabdomą perėjimą nuo analoginio prie skaitmeninio spausdinimo.

Toliau didės poreikis užbaigti visą gamybos procesą nuo pradžios iki pabaigos, naudojant daugiau "viskas viename" sprendimų, taip pat didės gamybos įrenginių, kuriems reikia mažiau ir mažiau kvalifikuotų operatorių, poreikis.

 

Gyvybiškai svarbios priemonės informacijai perduoti ir prekės ženklui stiprinti
 

Žinome, kad etiketės ir pakuotės ir toliau sudarys būtiniausių prekių tiekimo grandines ir bus gyvybiškai svarbios informacijos perdavimo ir prekės ženklo kūrimo priemonės. Sveikatos priežiūros, farmacijos, maisto ir gėrimų sektoriai - tai sektoriai, kuriuose ir ateityje skaitmeninė etikečių ir pakuočių spauda augs.

Prekės ženklai taip pat naudos skaitmeninį spausdinimą, kad užtikrintų didesnį įsitraukimą ir didesnį susidomėjimą savo produktais - ir visa tai darnesnėje aplinkoje. Greitas reagavimas naudojant itin automatizuotas sistemas, gaminančias nedidelius kiekius, yra būdas sėkmingai veikti, padedantis prekių ženklams patenkinti greitai besikeičiančius savo klientų poreikius.

 

Gamybos supaprastinimas siekiant patenkinti greito reagavimo poreikius
 

Labai svarbu suderinti strategijas ir taktiką su konkurenciją ir klientų lūkesčius veikiančiomis jėgomis, kartu supaprastinant gamybą, kad ji atitiktų greito reagavimo reikalavimus, kuriuos kelia vis išrankesni klientai. Siekiant didesnio pelningumo, programinė įranga taip pat yra labai svarbi sudedamoji dalis.
 

Permąstykite galimybes, naudodami patrauklius etikečių ir pakuočių sprendimus

 

Iš arti matome, kaip prekių ženklų savininkai ieško naujoviškų ir patrauklių spaudos sprendimų komercinėms ir pramoninėms reikmėms. Visame pasaulyje teikiame specializuotą pasaulinę pagalbą vietoje, todėl glaudžiai bendradarbiaujame su savo klientais ir prekių ženklais, laikydamiesi partnerystės principo, ir toliau padedame jiems permąstyti spausdinimo galimybes.

Elektroninės prekybos augimas neabejotinai lemia tolesnį skaitmeninių pakuočių ir etikečių gamybos augimą ateityje, ir tai turės didelę įtaką perdirbėjams. Visų pirma jie turi gebėti greitai reaguoti ir kurti e. prekybai pritaikytus pakuočių dizainus, kurie spręstų ne mažmeninei prekybai, o pašto platinimui būdingus iššūkius. Taip pat didėja versijų kūrimas ir personalizavimas.

Kaip pasaulinis technologijų teikėjas, turintis vietinę paslaugų struktūrą, ateinančiais metais vis dar matome dideles skaitmeninės spaudos galimybes tiek etikečių, tiek pakuočių gamyboje.

 

Kad produktai išsiskirtų vis labiau perpildytoje rinkoje
 

Panašu, kad tokios nuomonės laikosi ir tyrimų analitikai. Leidinyje "Smithers Future of Packaging Long-term Strategic Forecasts to 2030" [1] pabrėžiama, kad technologiniai patobulinimai atveria duris vis didesniam skaičiui pakuočių taikymo sričių. "Vis daugiau prekių ženklų siekia, kad jų pakuotės pasakotų istoriją vartotojui, tikėdamiesi, kad tai padės jų gaminiui išsiskirti vis labiau perpildytoje rinkoje", - sakoma ataskaitoje. "Personalizavimas leidžia prekių ženklams užmegzti asmeninį ryšį su vartotoju ir tikėtis, kad teigiamas bendravimas ateityje lems didesnius pardavimus."

2019 m. "Smithers" skaitmeninės spaudos pakuotėms rinką įvertino 18,9 mlrd. dolerių, iš viso pagaminta 2,54 mln. tonų. Apskaičiuota, kad iki 2024 m. ji augs 10,9 % per metus, o vėliau - tokiu pat tempu.  [2]

 

Pandemija - skaitmeninės gamybos spartintoja
 

Neišvengiamas žygis link skaitmeninės gamybos etikečių ir pakuočių srityje spartėja, teigiama IDC rinkos perspektyvoje "Skaitmeninių etikečių ir pakuočių augimo galimybės" (dok. Nr. EUR146199521, 2021 m. rugpjūtis). "Pandemija pasitarnavo kaip trikdys ir spartintojas", - teigiama ataskaitoje. "Automatizavimas yra dar viena skaitmeninė paspirtis. Skaitmeninių technologijų įgalintas veiklos paprastumas ir automatizuotos darbo eigos skatina verslo augimą. Tolesnių procesų, tokių kaip skaitmeninis dengimas, skaitmeninis įspaudimas ir iškirtimas, integravimas padės gerokai išplėsti procesų grandinę."

Galutinė išvada: "Atrodo, kad svarstyklės nusveria skaitmeninių technologijų naudai."

 

Skaitmeninė etikečių ir pakuočių gamyba toliau stipriai įsitvirtina
 

Vienas iš partnerių pranešimų pavyzdžių, žyminčių didelį technologinį žingsnį į priekį, yra "AlphaJET" - pirmoji pasaulyje "MGI Digital Technology" vieno praėjimo skaitmeninė gamykla 4.0 B1+, kurioje spausdinama ir tiesiogiai puošiama (foliuojama ir lakuojama) vienu žingsniu, naudojant vandens pagrindo UV dažų technologiją. Pakuočių galimybės yra neribotos.

Mūsų pirmaujanti rinkoje "AccurioLabel 230" etikečių spaudos mašina, naudojanti tonerio technologiją, ir toliau atveria naujas galimybes, todėl suprantama, kad didžiuojamės, jog šiuo metu visame pasaulyje turime daugiau kaip 850 įrenginių. Remiantis IDC rinkos prognoze "Western Europe Digital Label and Packaging Printer Forecast, 2021-2025" [3], mūsų užimama skaitmeninių etikečių ir pakuočių spausdintuvų rinkos dalis 2020 m. išaugo iki 19,9 proc. pagal kiekį ir vertę. Ir šis augimas tęsis. Etiketės - tai rinka, į kurią įžengėme vos prieš penkerius metus, tačiau jau užėmėme penktadalį skaitmeninių etikečių ir pakuočių spausdintuvų siuntų rinkos vertės.

IDC duomenimis [4], 2020 metais vakarų Europoje skaitmeninių etikečių ir pakuočių spausdinimo mašinų pardavimų skaičius siekė 186 vienetus, kurių vertė - 97,6 mln. dolerių. Tikimasi, kad 2020-2025 m. Vakarų Europos skaitmeninių etikečių ir pakuočių gamybos spausdintuvų rinka augs 13,1 % bendruoju metiniu augimo tempu (CAGR). Didesnę spausdintuvų dalį vis dar sudaro tonerinių spausdintuvų siuntos. Tikimasi, kad etikečių ir pakavimo spausdintuvų pardavimai padidės nuo 186 vnt. 2020 m. iki 344 vnt. 2025 m.

Visi pripažįstame, kad besitęsianti Covid-19 situacija sukėlė precedento neturinčių iššūkių, tačiau asmeniniai susitikimai atsinaujina ir grįžta normalumo jausmas. Asmeniniai susitikimai bus dar svarbesni tokiuose renginiuose kaip pasaulinė paroda "Labelexpo" Briuselyje, Belgijoje, 2022 m. balandžio 26-29 d., kur 8 salėje (stendai C12 / C19) vėl nekantriai lauksime susitikimų su klientais.

Be tiesioginių renginių, toliau organizuosime ir online renginius, padėsime formuoti idėjas ir verslo perspektyvas savo klientams visais komunikacijos kanalais.

Mes ir toliau įsipareigojame teikti geriausias įmanomas paslaugas visiems savo klientams.