• Document Navigator

    Efektyviam dokumentų valdymui

Dokumentų apdorojimas, kaupimas ir paskirstymas

Konica Minolta Document Navigator yra pažangi dokumentų valdymo sistema, skirta efektyviai tvarkyti popierinius ir skaitmeninius dokumentus. Ši paprasta ir lanksti sprendimų platforma leidžia automatizuoti dokumentų apdorojimo procesus, užtikrinant patikimą ir sklandų darbą biure.

Pagrindinės funkcijos

Dokumentų fiksavimas: Naudodami įvairius šaltinius, tokius kaip daugiafunkciniai įrenginiai, išmanieji telefonai ir skeneriai, galite lengvai fiksuoti dokumentus.

Dokumentų apdorojimas: Pažangios OCR technologijos dėka, Document Navigator atpažįsta tekstą ir konvertuoja dokumentus į populiarius failų formatus. Taip pat palaikoma zoninė atpažinimo funkcija, leidžianti išgauti specifinę informaciją iš dokumentų.

Dokumentų paskirstymas: Dokumentai gali būti saugomi įvairiose vietose, įskaitant tinklo vietas, el. pašto adresus, FTP serverius ir duomenų bazes. Integracija su populiariausiomis dokumentų valdymo sistemomis užtikrina sklandų darbą.

Privalumai

Icons_range_productivity_icon
Efektyvumas

Automatizuoti procesai leidžia sumažinti rankinio darbo kiekį ir padidinti darbo našumą.

Icons_range_sheet-insertion-report_icon
Patikimumas

Užtikrinamas aukštas dokumentų apdorojimo tikslumas ir patikimumas.

Icons_range_services_icon
Lankstumas

Sprendimas pritaikomas įvairioms verslo reikmėms, nuo mažų įmonių iki didelių organizacijų.

Turite klausimų? Susisiekite su mumis!

Užpildykite užklausos formą ir mes netrukus su Jumis susisieksime.