Konica Minolta

Lietuva

  • Lietuvos

Giving Shape to Ideas

Serviso sutartis

SERVISAS IR PALAIKYMAS

Mes skiriame didelį dėmesį klientų aptarnavimo kokybei – aukštos kvalifikacijos serviso specialistai yra visuomet pasiruošę Jums padėti.

Biuro technikos priežiūra kelia Jums rūpesčių? Norite, kad tarnautų ilgai ir patikimai?

Serviso sutartis – tai nepriekaištingai veikianti Jūsų spausdinimo ir kopijavimo įranga. Konica Minolta Baltia siūlo nuolatinę įrangos priežiūrą už fiksuotą mėnesinį mokestį į kurį įtraukti visi aptarnavimo ir remonto darbai. Jums nebereikės nuolatos prižiūrėti ir rūpintis įranga. Tai profesionaliai atliks Konica Minolta Baltia inžinieriai.

Nauda Jums:

  1. Reguliari, nuolatinė ir kokybiška aparato priežiūra - mažos įrenginių prastovos;
  2. Automatinis įrangos gedimų registravimas ir serviso inžinieriaus iškvietimas;
  3. Automatinis eksploatacinių medžiagų užsakymas;
  4. Nuolatos puiki kopijų, spaudinių kokybė;
  5. Greitas reagavimas į gedimus;
  6. Savalaikis atsarginių dalių keitimas;

Įrenginiai prižiūrimi per nuotolinio aptarnavimo sistemą NASA, kuri operatyviai ir be vartotojų pagalbos perduoda atsiradusią problemą serviso tarnybai.

Techninis aptarnavimas apima:

  1. Įrangos remontą ir derinimą;
  2. Profilaktinį įrenginių valymą;
  3. Susidėvėjusių detalių keitimą;
  4. Periodinį mikroprograminės įrangos (firmware) atnaujinimą;
  5. Konsultavimą ir pagalbą telefonu;
  6. Vartotojų mokymus;
  7. Eksploatacinių medžiagų tiekimą;
  8. Pastovų, nuotolinį įrangos veikimo monitoringą.

Papildomos aptarnavimo paslaugos

IT paslaugos:

  1. Įrangos kompiuterinių tvarkyklių instaliavimas, derinimas ir atnaujinimas;
  2. Įrangos pajungimas į kompiuterinį tinklą;
  3. Fakso funkcijų konfigūravimas;
    • Fakso modulio diegimas;
    • Fakso suderinimas;
    • Fakso „galvutės“ suvedimas;
    • Mokymai;
  4. Skenavimo į E-mail, FTP, SMB ar HDD funkcijų konfigūravimas ir palaikymas;
  5. Įrangos vidinės vartotojų apskaitos konfigūravimas;
  6. Įrenginių valdymo (Page Scope) programinio paketo diegimas ir vartotojų mokymai;
  7. Spausdinimo kontrolerio aptarnavimas;
  8. Konsultacijos ir pagalba telefonu su įranga susijusiais IT klausimais.

Spaudinių apskaitos sistemos diegimas ir priežiūra:

  1. Spaudinių apskaitos sistemos SafeQ arba Pcounter instaliavimas ir priežiūra;
  2. Vartotojų suvedimas į apskaitos sistemą ir sistemos konfigūravimas;
  3. Terminalų pajungimas ir jų priežiūra;
  4. Spaudinių apskaitos programinės įrangos atnaujinimas (jei įsigyjamas atnaujinimo paketas);
  5. Vartotojų apmokymas;
  6. Konsultacijos ir pagalba telefonu spaudinių apskaitos klausimais.