Konica Minolta

Lietuva

  • Lietuvos

Giving Shape to Ideas

Mobilus technikas

SERVISAS IR PALAIKYMAS

Mes skiriame didelį dėmesį klientų aptarnavimo kokybei – aukštos kvalifikacijos serviso specialistai yra visuomet pasiruošę Jums padėti.

Mobilus technikas

„Konica Minolta Baltia“ nuolat tobulina priežiūros paslaugas. Šiais metais klientams buvo pasiūlytas „Mobilaus techniko“ projektas. Įdiegus „Mobilaus techniko“ sistemą į elektroninę erdvę perkeliami visi su technine priežiūra susiję procesai. Darbų atlikimo aktai pildomi delniniuose kompiuteriuose, o sistema sugeneruoja daugumą užpildytų laukų darbų atlikimo aktuose. Klientui pateikiamos elektroninės šių dokumentų versijos. Šių aktų nebereikia suvesti į apskaitos programas, norint išrašyti sąskaitas, jos persiunčiamos automatiškai. Taip optimizuojamas visos serviso tarnybos darbas. Pasitelkęs sistemą inžinierius operatyviai pasitikrina, ar turi reikiamų detalių, ar jų yra sandėlyje. Tai leidžia operatyviai suteikti kokybiškas paslaugas, sumažėja popierizmo.

Anot „Konica Minolta Baltia“ generalinio direktoriaus Voldemaro Dudėno, „Mobilaus techniko“ sistema ir toliau bus plėtojama, o klientai turės galimybę prisijungti prie sistemos portalo, peržiūrėti ir parsisiųsti visus klientui pateiktus elektroninius dokumentus, serviso aktus ar sąskaitas.