Pagrindiniai iššūkiai skaitmeniniame amžiuje
- Visų pramonės šakų įmonės turi tvarkyti didžiulius duomenų kiekius, atvykstančius įvairiais kanalais: telefono skambučiais, el. Laiškais, laiškais, internetinėmis formomis, programomis ir socialiniais tinklais.
- Taip pat gali kilti iššūkis efektyviai valdyti ir nuolat atnaujinti esamą IT infrastruktūrą.
- Mobilumo stoka reiškia, kad įmonė negali dirbti realiuoju laiku iš bet kurio biuro ir bet kokio įrenginio. Tai sulaiko įmones ir užkerta kelią sklandžiam bendradarbiavimui.
- Kitos problemos, su kuriomis susiduria įmonės, yra privatumo ir saugumo pažeidimai, pvz. nepataisyta programinė įranga. Debesų apsaugos naudojimas daugeliu atvejų gali būti aukštesnis nei namuose. Ypač įmonės, kurios nesugeba skirti pakankamai vidinių išteklių duomenų saugos debesijos sprendimams, gali užkirsti kelią sunkioms duomenų pažeidimų pasekmėms versle.
Visus šiuos iššūkius galima išspręsti lanksčiomis debesų paslaugomis, kurios pašalina netikrumą ir kontroliuoja verslą.
Kaip smulkusis ir vidutinis verslas gali pasinaudoti debesies pranašumais?
Šiais laikais debesų kompiuterijos ir „SaaS“ sprendimai praktiškai egzistuoja kiekvieno tipo ir dydžio verslui. Tačiau mažai įmonei nereikia patirties, išteklių ir žinių, kad galėtų pasinaudoti galimybėmis.
Nuo paprasto darbo eigos iki automatinio sąskaitų faktūrų apdorojimo iki visiškai valdomų debesies ir duomenų centrų paslaugų. Palaikymas ir stebėjimas visą parą. Paprašę „Konica Minolta“ valdyti visą IT infrastruktūrą, verslas gali sumažinti savo atsakomybę už operacijas ir sutelkti dėmesį į verslą.
Gaukite debesijos paslaugas, atitinkančias jūsų pramonę, struktūrą ir tai, kaip jums patinka dirbti.