Patrick Stucke

 

Patrick, 2008 m. Konica Minolta Vokietijoje pradėjote 3 metų trukmės dvigubo švietimo programą. Papasakokite mums apie šį laikotarpį.

Programa gana unikali Vokietijoje. Tai – praktinio darbo ir teorinių studijų mišinys. Dirbau keliuose skyriuose, pvz., finansų ir kontrolės, rinkodaros, pirkimų ir bendrojo administravimo bei Europos tarnybos, kuris galiausiai ir buvo tas, kuriame norėjau specializuotis. 2011 m. baigiau verslo administravimo bakalauro studijas.

Pabaigęs savo programą prisijungėte prie Konica Minolta palydovinės tarnybos Maltoje.

Taip, prisijungiau prie Paramos kompetencijos centro Maltoje, kuris rūpinasi Konica Minolta paslaugų teikimu ir platintojų ugdymu Vidurinėje Azijoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje. Laikas Maltoje buvo tikras atradimas. Susidūrus su skirtingomis kultūrinėmis aplinkybėmis lengviau nešališkai žvelgti į įvairius klausimus ir rasti praktinį būdą spręsti problemas. Taip pat turėjau galimybę dalyvauti įvairiuose renginiuose ir mugėse, kuriose man buvo suteikta galimybė tiesiogiai bendrauti su galutiniais klientais ir vietiniais netiesioginiais pardavimo partneriais. Tai taip pat padėjo man išsiugdyti didesnį jautrumą klientų poreikiams ir lūkesčiams. 2012 m. persikrausčiau į Vokietiją ir perėmiau Paslaugų planavimo komandą verslo padalinio Europoje (BEU) aptarnavimo ir palaikymo skyriuje.

Kokia šiuo metu yra jūsų pagrindinė užduotis?

Paslaugų planavime pirmiausia dirbame su strategijos Europos tarnybai kūrimu, kuri yra bendradarbiavimo su mūsų nacionaliniais ir Klasterių vadovų tarnyba rezultatas. Be to, šių strategijų svarbiausius komponentus panaudojame skirtingų skyrių projektuose. Paslaugų planavimas taip pat naudojamas įvairiose kitose srityse – nuo naujų techninių ir verslo paslaugų kūrimo iki techninės pagalbos teikimo ir didelių Europos parodų planavimo bei geriausios IT paslaugų valdymo praktikos įgyvendinimo.

Be to, dabar esu atsakingas už tris komandas, kurios kartu sudaro mūsų IT paslaugų palaikymo skyrių. Čia mes tvarkome Europos paramą BEU taikomųjų programų portfeliui, įskaitant autentifikavimą ir apskaitą, nuskaitymo darbų eigą ir įmonių turinio valdymo sprendimus. Taip pat kuriame individualią programinę įrangą daugiafunkciams spausdintuvams. Ši mano darbo dalis yra ypač įdomi, nes šios IT paslaugos yra Konica Minolta verslo transformacijos pagrindas.

Kuo jūsų darbas ypatingas?

Čia praktiškai nėra „įprasto verslo“. Norėčiau akcentuoti du pagrindinius aspektus: pirma, dirbu tarptautiniu lygmeniu, glaudžiai bendradarbiauju su kolegomis, klientais ir tiekėjais iš visos Europos, Japonijos ir kitų regioninių būstinių, pvz., JAV. Taip turiu galimybę nuolat plėsti savo patirtį ir mokytis bei dalytis geriausia patirtimi. Antra, aptarnavimo ir palaikymo skyriuje mane supa kolegos, su kuriais dirbu labai glaudžiai ir mus sieja abipusio pasitikėjimo ir dėkingumo dvasia. Todėl darbas daug smagesnis ir pasižymi užtikrinta sėkme net ir sudėtingesniuose projektuose.

Kodėl renkatės KM kaip darbdavį?

Konica Minolta veikia besikeičiančioje technologijų aplinkoje, kuri nuolat verčia prisitaikyti ir mokytis naujų įgūdžių. Tuo pačiu metu priskiriamos užduotys pasižymi aukštu atsakomybės lygiu. Tad galiu lanksčiai siūlyti ir įgyvendinti naujas idėjas. Man patinka ši dinamika, todėl Konica Minolta yra man tinkama vieta.