André Statkus

 

Ar galite įsivaizduoti, koks didelis yra poveikis klientui, kai jam daugiau nebereikia vaikščioti nuo spausdintuvo iki kompiuterio ir atgal, nes jis iš karto gali paleisti spausdinimo užduotis tiesiai iš savo pramoninio spausdinimo prietaiso naudotojo sąsajos? Laikas mūsų klientams yra labai svarbus. Leiskite jums papasakoti, kaip mano idėja, plėtota kartu su kolegomis, tapo naudinga mūsų klientams.

2012 m. pradėjau dirbti Konica Minolta produktų vadyboje biure. Mano entuziazmas atsiskleidė labai greitai, dirbant su dviem pagrindinėmis mūsų technologijomis, dėl kurių galima integruoti programinę įrangą į mūsų prietaisus arba pritaikyti skydelį pagal klientų reikalavimus.

Viena iš jų yra OpenAPI. Ką tai reiškia? Tai yra tarsi ryšys tarp dviejų skirtingų tautybių žmonių:  jie supranta vienas kitą tik tuomet, kai kalba ta pačia kalba ir turi tą patį žodyną. Mūsų pasaulyje tai reiškia, kad pramoninio spausdinimo prietaisai gali bendrauti su daugeliu programinės įrangos programų už sistemos ribų, jei jie „kalba“ ta pačia kalba.

Pasitelkdamas savo programavimo įgūdžius kartu su savo komandos vadovu ir išorine agentūra sukūriau puikius naudotojo ekranus, kuriuos rodydavome klientams per parodas ir vidines muges. Mes sukūrėme linksmus ekranus, kurie buvo suderinti su sraigtasparnio kabina, kad parodytume klientui, kas yra įmanoma.

2015 m. džiaugiausi prisijungęs prie Tarptautinio rinkodaros skyriaus, buvau atsakingas už pramoninio spausdinimo prietaisus ir vėl turėjau dirbti su pagrindine pramoninio spausdinimo technologija OpenAPI.

Po pirmųjų mėnesių dirbdamas su pramoninio spausdinimo prietaisais ir daugiau apie juos sužinodamas galvojau apie galimybę sujungti pramoninio spausdinimo prietaisus su viena iš dviejų technologijų.

Todėl ieškojau naudojimo atvejų, kurie galėtų būti naudingi mūsų klientams ir suteiktų jiems realią naudą. Prieš labai įsigilinant į šią idėją buvo būtina susipažinti su programine įranga AccurioPro Flux, kuri buvo pagrindinis atspirties taškas racionalizuojant spausdinimo darbo eigą. Idėja buvo sukurti pramoninio spausdinimo prietaisų PROGRAMĄ, tokią kaip mūsų išmaniuosiuose telefonuose.

Pagrindinė šios idėjos mintis buvo efektyvus klientų laiko panaudojimas. Nedelsdamas kreipiausi į vieną kolegą (Achim Ricks), kuris yra atsakingas už šią programinę įrangą, ir jis iškart susižavėjo kliento naudos idėja.

Nuo to laiko bandėme išsiaiškinti, kokie iš tikrųjų yra mūsų klientų reikalavimai ir kokios funkcijos turėtų būti programoje. Po kelių susitikimų, bandymų ir skambučių per Skype atėjo ta diena, kai parodėme veikiančią programą Flux Panel. Klientų atsiliepimai buvo puikūs! Tad mano kolegos ir aš ja tikėjome ir dėl jos dirbome.

Apskritai, žinia mūsų pardavimų kolegoms ir klientams buvo ta, kad mes pirmą kartą visiškai suderinome prietaisų pramoninio spausdinimo aparatinę įrangą ir pramoninio spausdinimo programinę įrangą.

Galbūt savęs klausiate, kodėl pasakoju šią istoriją? Noriu jus paskatinti, jei turite idėją, kaip patobulinti procesą įmonėje ar sukurti kažką visiškai naujo, tada pabandykite ir ja tikėkite. Laikas, kurį praleisite su kolegomis, kad jūsų idėja taptų realybe, bus motyvuojantis ir kuriantis puikią komandinę dvasią.