80 metų Konica Minolta įmonėje!

 

Joerg labai gerai pamena, kaip pradėjo dirbti įmonėje: „Pradėjau dirbti pardavimų atstovu Konica įmonėje, Manheimo mieste. Pirmas dalykas, kurį padariau, tai dalyvavau 4 savaičių trukmės pardavimų mokymuose. Tai buvo patys geriausi mokymai ir, garbės žodis, jie pakeitė mano gyvenimą. Mokymus vedė du labai profesionalūs pardavimų instruktoriai Matthias Bonse ir Martin Böckelmann. Gana greitai daugmaž supratau, kad pats norėčiau dirbti instruktoriumi. Tačiau, be jokios patirties pardavimo skyriuje nebūtų buvę įmanoma pereiti į pardavimų mokymo skyrių. Todėl nusprendžiau pirmiausia išmokti viską apie pardavimus ir tapti sėkmingu pardavimų atstovu. Po pusantrų metų mano svajonė išsipildė ir pasitaikė proga pereiti į pardavimų mokymo skyrių.“ Dabar Joerg vadovauja visai Konica Minolta akademijai ir teikia geriausius mokymus įmonės kolegoms ir pardavimų partneriams.

Prieš kartu su tarpfunkcinėmis komandomis pradėdamas kurti ir planuoti Konija Minolta naujausios technologinės inovacijos Workplace Hub mokymus Markus dirbo pardavimų mokymo specialistu spaudos skyriuje. Laimingi dalyviai ir indėlis į bendrus įmonės pasiekimus – toks yra Markus atsakymas, kai jo klausia, kaip apibūdintų sėkmę. Jis priduria: „Mano komanda ir aš esame sėkmingi, jei mūsų dalyviai gauna daug naudos iš mokymų ir dėl to geba veikti.“

O kokie yra iššūkiai? Bernd teigia, kad „didžiausias iššūkis buvo išmokti dirbti tarpkultūrinėje aplinkoje, nes tai buvo pirmas kartas, kai reikėjo bendrauti ne tik su kolegomis vokiečiais, bet ir su kolegomis japonais.“ Nuolatinė kolegų parama, atvirumas ir komandinė dvasia padėjo jam įveikti iššūkius per labai trumpą laikotarpį. „Buvau nustebintas visų savo kolegų iš įvairių šalių geranoriškumo, paslaugumo, atvirumo ir profesionalumo“, – teigė Bernd. Ir kalbėdamas apie 20 metų patirtį su Konica Minolta, jis priduria: „Čia yra puikių kolegų, vadovų parama, klientams siūlomi fantastiški Konica Minolta gaminiai ir darbo aplinka, kurioje galiu panaudoti savo žinias, išplėsti ir praktiškai įgyvendinti idėjas.“

Kalbant apie vertybes, dėmesys klientui yra amžina Konica Minolta vertybė ir mūsų DNR. Wiebke siekis yra „visada padėti ir kiek įmanoma labiau palaikyti“ kasdien dirbant su išorės ir vidaus dalyviais, vadovais ir kolegomis mokymų administracijoje.

Tad kokie yra 20 metų darbo su Konica Minolta veiksniai? Puikūs kolegos, vadovų parama, fantastiški gaminiai ir paslaugos, darbo aplinka, leidžianti žmonėms panaudoti savo žinias, plėtoti idėjas ir praktiškai jas pritaikyti, nuolat besikeičianti, sudėtinga ir naujoviška aplinka…Tai tik keletas veiksnių, dėl kurių mūsų kolegos 20 metų mėgaujasi darbu Konica Minolta…. Vis vardina J.

Vienu sakiniu, ką jiems reiškia Konica Minolta?
 

  • Bernd Scheibner: „Konica Minolta yra puiki įmonė, siūlanti linksmą ir saugią darbo vietą, kurioje įsipareigoję darbuotojai atlieka savo darbą. Aš didžiuojuosi būdamas Konica Minolta dalimi.“
  • Wiebke Ostermeier: „Man Konica Minolta yra inovatyvi, patikima ir nuosekli įmonė su vizija.“
  • Joerg Libal: „Darbo vieta, kurioje galiu išreikšti savo aistrą“
  • Markus Wagner: „Konica Minolta man yra darbdavys, kuris per pastaruosius 20 metų man suteikė visas galimybes tobulėti. Jaučiu stabilumą ir saugumą ir visada susiduriu su iššūkiais, kurie skatina mane tobulėti.“