Sąskaitų faktūrų valdymas su „Invoice 365“

Valdykite sąskaitų srautus


Daugelis įmonių kasdien susiduria su milžiniškais sąskaitų srautais. Kelias nuo paskirstymo iki galutinio patvirtinimo ir mokėjimo gali būti itin sudėtingas. Dažnai neišvengiama ir klaidų. Intelektualus sprendimas be streso, mažoms ir vidutinėms įmonėms - sąskaitų faktūrų valdymas su „Invoice 365“.


Sąskaitų faktūrų apdorojimas būtent taip, kaip to reikia jūsų organizacijai

Tai sąskaitų faktūrų sprendimas, kuris tinka visų dydžių organizacijoms. Kiekviena įmonė dabar gali pritaikyti sąskaitų tvarkymą pagal savo poreikius pasitelkiant sąskaitų tvarkymo automatizavimą.

Tvarkykite savo sąskaitas intuityviai

„Invoice 365“ tai skaitmeninė sąskaitų faktūrų valdymo sistema, kuri fiksuoja visas gaunamas sąskaitas faktūras ir užtikrina, kad jos visos būtų susietos vienoje sistemoje. Visa svarbi sąskaitos faktūros informacija, pavyzdžiui, sąskaitos faktūros numeriai, klientai, užsakymo datos ir pan., yra automatiškai apdorojama, tikrinama ir registruojama naudojant teksto atpažinimo ir intelektualiuosius algoritmus. Todėl visos sąskaitos yra saugios ir jas galima pasiekti iš bet kur ir bet kada. Be to, visos surinktos sąskaitos faktūros nedelsiant ir automatiškai perduodamos atitinkamam skyriui, todėl procesas nuo sąskaitos gavimo iki patvirtinimo ir apmokėjimo vyksta daug greičiau ir paprasčiau.



„Invoice365“ yra įrankis sąskaitoms faktūroms patvirtinti „MS Office 365“ debesies aplinkoje, sukurtas taip, kad būtų galima pritaikyti konkrečiai visų pramonės rinkos segmentų ir visų tipų įmonių organizavimo poreikiams.



„Konica Minolta“ sąskaitų valdymo sprendimas suteikia lengvą integraciją su esamomis ERP sistemomis. Pagrindiniai skaitmeninio proceso pranašumai yra automatinis sąskaitų faktūrų apdorojimas, klaidų šalinimas, taip pat trumpesnis sąskaitų faktūrų apdorojimo laikas ir išlaidų sumažinimas.


Vos „Invoice 365“ bus įdiegta, duomenys ir informacija bus surinkti iš visos įmonės ir sujungti į vieną informacijos srautą, kad būtų lengva išlaikyti skaidrumą. Visų šaltinių dokumentai kaupiami centralizuotai ir priskiriami skaitmeninėms rinkmenoms. Tai integruoja popierinius dokumentus į IT aplinką. Visa informacija yra valdoma centralizuotai DVS sistemoje, sujungtoje su esamomis ERP sistemomis. 


Informacija gali būti perduodama, pavyzdžiui, spausdinant daugiafunkcėje sistemoje, ekrane ar mobiliajame įrenginyje. Visi skaitmeniniai failai yra archyvuojami laikantis teisinių reikalavimų, o informacija automatiškai kaupiama skaitmeniniame archyve.


Sąskaitų faktūrų valdymas su „Invoice 365“

Sąskaitų faktūrų valdymas su „Invoice 365“

  • „Invoice 365“ fiksuoja visas gaunamas sąskaitas faktūras ir užtikrina, kad jos visos būtų susietos vienoje sistemoje
  • Skaitmeniniai sąskaitų faktūrų apdorojimo sprendimai sumažina klaidas ir apdorojimo išlaidas, o išmanioji programa padidina skaidrumą ir pašalina veiklos kliūtis
  • Suteikia audito ir duomenų saugumo reikalavimus atitinkančią sistemos aplinką