Internetinis seminaras

Išmanus dokumentų valdymas įmonėje


Kviečiame Jus į nemokamą online seminarą, kurio metu papasakosime, kaip efektyviai valdyti įmonės elektroninius dokumentus ir procesus.

KUR? Renginys vyks internetu. Po registracijos el. paštu atsiųsime Jums prisijungimo nuorodą į Teams platformą.
KADA? 2023-09-28d. 10:00 val. (ketvirtadienis)

Renginio trukmė - 45 min.
Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija.
Renginys vyks lietuvių kalba.

Norėdami registruotis į online renginį, spauskite mygtuką apačioje Registruotis arba spauskite čia.  

Elektroninių dokumentų procesų moduliai, kuriuos pademonstruosime gyvai

 

Sąskaitų faktūrų suderinimas
ir patvirtinimas


Sutarčių valdymas
 

Personalo dokumentų
valdymas

 

Apie internetinį seminarą

Seminare pristatysime bendrus elektroninių dokumentų ir jų procesų principus, todėl jei aktualus bet kuris kitas dokumentų valdymo procesas, jį lengvai pritaikysime pagal Jūsų įmonės poreikį.

 

Mūsų siūlomi procesų moduliai:

  • Sąskaitų faktūrų suderinimas ir patvirtinimas
  • Pirkimų ir užsakymų valdymas
  • Personalo dokumentų valdymas
  • Sutarčių suderinimas ir archyvavimas
  • Gaunamos ir siunčiamos korespondencijos valdymas
  • Kitų dokumentų archyvavimas

 


 

Norėtumėte sužinoti daugiau apie Konica Minolta dokumentų valdymo sprendimą?

Daugiau apie dokumentų valdymo sprendimą