„SharePoint“ sąrašuose paprasta kaupti duomenis – lygiai taip pat, kaip tai darote naudodami „Excel“ – ir juos bendrinti bei valdyti intranete. Visame „Microsoft 365“ naudojama daugiau kaip dešimt milijonų individualių sąrašų, nuo paprasčiausių kontaktų ir užduočių sąrašų iki sąrašų, kuriais grindžiamos pagrindinės stambių įmonių verslo operacijos. Naudokite „Microsoft Power Apps“ savo reikmėms pritaikytoms formoms kurti, kad galėtumėte peržiūrėti, kurti ir modifikuoti duomenis bei failus.
Nebegaiškite laiko atlikdami pasikartojančius komandų ir organizacijos veiklos procesus rankiniu būdu. Naudodami paprastą grafinę kūrimo priemonę programoje „Power Automate“ išdėstykite veiksmus. Programoje „Power Automate“ galima atlikti viską: nuo įspėjimų konfigūravimo ir patvirtinimų iki sudėtingų daugiaetapių procesų modeliavimo.
Kai procesui būtini kitų šaltinių ir tarnybų duomenys, „Power Automate“ suteikia galimybę automatizuoti duomenų mainus, sinchronizuoti failus ir kt. „Power Automate“ galite naudoti, pvz., norėdami perkelti informaciją, kurią į „Microsoft Dynamics“ įvedė pardavimo komanda, į „SharePoint“ sąrašą, kurį naudoja operacijų skyrius. Be to, „Power Automate“ galima integruoti į vietines ir trečiųjų šalių tarnybas.
Naudodami „Power Apps“, galite nerašydami kodo kurti programas, kurios sąveikauja su „SharePoint“ sąrašais ir bibliotekomis bei debesies ir vietiniais šaltiniais. Naudokite „Power Apps“ norėdami sukurti skaitmenines funkcijas, pasitelkiančias tokias technologijas, kaip mobiliųjų telefonų fotoaparatus, kad galėtumėte dirbti inovatyviau.
Sutelkite žmones, turinį ir programas, kad galėtumėte nevaržomai bendradarbiauti visos organizacijos mastu.
Be vargo paverskite verslo patirtį sprendimais. Suteikite darbuotojams tinkamas priemones siekti rezultatų.
Kurkite automatizuotus darbo srautus tarp parankinių programų ir tarnybų, kad gautumėte pranešimus, sinchronizuotumėte failus, rinktumėte duomenis ir kt.